Bibigo
Bibigo: authentiek Koreaanse dumplings die goed smaken én goed voelen
Bibigo wil de hele wereld laten genieten van de originele en unieke eetcultuur van Korea. Die draait om balans, harmonie, gezondheid, natuur en vriendelijkheid. Het merk, opgericht door Aziatisch topvoedingsbedrijf CJ CheilJedang, maakt gyoza en mandu: kleine en grote dumplings geïnspireerd op authentieke recepten uit vijfduizend jaar Koreaanse voedselgeschiedenis. Bibigo is een samentrekking van het Koreaanse ‘bibim’ en het Engelse ‘go’. Bibim, oftewel ‘mengen’, staat voor evenwicht en harmonie in de verschillende ingrediënten. ‘Go’ is de wens van Bibigo om Koreaans eten op de culinaire wereldkaart te zetten. Met Bibigo bied je het beste van de Koreaanse keuken: gezonde, voedzame en supersmaakvolle voeding die tot in perfectie is gemaakt van de beste seizoensgebonden ingrediënten. Naast geur en smaak streelt de voeding van Bibigo ook het derde zintuig, ‘siwonhan-mat’: het gevoel van verrukking dat het lichaam ervaart tijdens het eten.
No blogs found
No site content found